Pirkimo taisyklės

Šios sąlygos taikomos visiems teisiniams santykiams, kylantiems tarp klientų ir pardavėjo, internetinės parduotuvės Necon.lt savininko, įmonės MyMonza OÜ. Be šių sąlygų, teisinius santykius, kylančius perkant prekes per Necon.lt elektroninę parduotuvę, reglamentuoja Estijos Respublikos teisės aktai. MyMonza OÜ turi teisę elektroninės parduotuvės plėtros, taip pat naudojimosi patikimumo didinimo tikslais keisti ir papildyti šias sąlygas, kainoraščius ir specialių pasiūlymų sąlygas. Sąlygų ir kainoraščio pakeitimai ir papildymai įsigalioja nuo paskelbimo puslapyje momento. Jeigu užsakymas pateikiamas iki naujų sąlygų įsigaliojimo, taikomos užsakymo pateikimo metu galiojusios sąlygos, jeigu įstatymai ar šie reikalavimai nenustato kitaip.

MyMonza OÜ turi teisę be netesybų atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos per internetinę parduotuvę, taip pat nepristatyti užsakytų prekių ar neteikti paslaugų šiais atvejais:

  • prekės nėra sandėlyje;
  • internetinėje parduotuvėje prekės kaina ar savybės buvo parodytos neteisingai dėl sistemos klaidos;
  • jei pirkėjas nesilaiko Necon.lt nustatytų sąlygų.

Jei MyMonza OÜ negalės įvykdyti užsakymo, įmonės atstovas susisieks su pirkėju ir grąžins sumokėtą sumą, jei pirkėjas jau yra sumokėjęs avansą už prekes.

Pasirinkite prekę

Norėdami greitai ir tiksliai pasirinkti prekę, prekę galite pasirinkti paspaudę ant prekės paveikslėlio, būsite nukreipti į puslapį su detaliu aprašymu, kuriame galėsite matyti padidintus paveikslėlius ir/ar susijusias prekes.

Kaina už prekę

Kainos Necon.lt elektroninėje parduotuvėje. galioja apmokėjimo metu. Kainoms gali būti taikomi pristatymo mokesčiai, priklausomai nuo pristatymo būdo, pasirinkto pateikiant užsakymą.

Pridėti į krepšelį

Pasirinkę prekę spauskite mygtuką „Į krepšelį”. Pasirinkta prekė bus automatiškai įtraukta į Jūsų pirkinių krepšelį, o Jūs galėsite toliau rinktis kitą prekę. Visada galite redaguoti, pridėti ar pašalinti prekes iš savo krepšelio, nuėję į skyrių „Krepšelis“.

Užsakymo pateikimas

Užsakymo procesą galite pradėti paspaudę „Krepšelis“ svetainės viršuje.

Kaip pasinaudoti nuolaidų kuponu

Iš mūsų gavote nuolaidų kuponą (būtinai užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį), kurį galėsite panaudoti perkant necon.lt elektroninėje parduotuvėje). Štai ką reikia padaryti:

  1. Įdėkite produktus į krepšelį.
  2. Viršutiniame dešiniajame puslapio kampe spustelėkite piktogramą „Krepšelis“. Po to pamatysite savo krepšelio turinį.
  3. Įklijuokite kupono kodą į laukelį „naudoti kuponą“ ir spustelėkite mygtuką „Taikyti kuponą“. Nuolaidos suma bus išskaičiuota iš visos užsakymo sumos.

Pristatymo būdo pasirinkimas

Prekę galite įsigyti kaip svečias arba registruotas vartotojas. Jei esate registruotas vartotojas, registracijos procesas paspartėja, nes reikalingi laukai automatiškai užpildomi jūsų registracijos metu pateiktais duomenimis. Būkite atsargūs pildydami savo adreso duomenis. Toliau pasirinkite jums tinkantį pristatymo būdą: SmartPost, Omniva arba Kurjeris. Jei prekės negali būti pristatytos Jūsų pasirinktu būdu, prašome pasirinkti kitą būdą arba susisiekti su mumis el. paštu info@necon.lt.

Apmokėjimas už užsakymą

Klientas turi teisę pasirinkti vieną iš šių mokėjimo būdų:

  1. Apmokėjimas per banko nuorodą. Mokėjimas atliekamas ne elektroninėje parduotuvėje saugioje aplinkoje – atsiskaitant per internetinę bankininkystę saugioje atitinkamo banko aplinkoje ir atsiskaitant kreditine kortele saugioje Montonio Finance OÜ aplinkoje. Pardavėjas neturi prieigos prie kliento banko ir kredito kortelės informacijos.
  2. Apmokėjimas banko pavedimu. Pasirinkę šį apmokėjimo būdą, atsiųskite užsakymą adresu info@necon.lt ir atsiųsime Jums sąskaitą apmokėjimui.

Prekės laikomos įsigytomis, o pirkimo-pardavimo sutartis sudaryta nuo nurodytos sumos gavimo į MyMonza OÜ banko sąskaitą momento. Po apmokėjimo gausite originalią sąskaitą į el. pašto adresą, nurodytą pateikdami užsakymą.

Pristatymo būdas ir kaina

Įsigytos prekės pristatomos užsakymo metu nurodytu adresu, naudojant vieną iš Jūsų pasirinktų pristatymo būdų.

Prekę galite įsigyti kaip svečias arba registruotas vartotojas. Jei esate registruotas vartotojas, registracijos procesas paspartėja, nes reikalingi laukai automatiškai užpildomi jūsų registracijos metu pateiktais duomenimis. Būkite atsargūs pildydami savo adreso duomenis.

Įsigytos prekės pristatomos užsakymo metu nurodytu adresu, naudojant vieną iš Jūsų pasirinktų pristatymo būdų.

Nemokamas pristatymas Lietuvoje siuntų automatą – jei pirkinio suma lygi arba viršija 60€, maksimalus siuntos svoris 30kg.

Nemokamas pristatymas Lietuvoje ribose per kurjerį – jei pirkinio suma lygi arba didesnė už 90€, maksimalus siuntos svoris 30kg.

Pristatymo laikai

Sandėlyje esančios prekės Lietuvoje ribose pristatomos per 3-7 dienas. Jeigu Jūsų užsakytos prekės nėra sandėlyje ir ją reikia užsakyti iš tiekėjo, o tai reiškia, kad pristatymas iki nurodytos datos neįmanomas, taip pat kitais atvejais, kai prekės pristatymas laiku neįmanomas dėl nuo MyMonza OÜ nepriklausančių priežasčių, apie vėlavimą informuosime užsakyme nurodytu kontaktiniu telefonu arba el. Jeigu dėl pailgėjusio pristatymo termino pirkinys Jūsų nebedomina, turite teisę atšaukti užsakymą, o sumokėta suma (įskaitant pristatymo išlaidas) Jums bus grąžinta. Pardavėjas neatsako už bet kokį prekių pristatymo vėlavimą, jei tai lėmė netikslūs, neišsamūs ar neteisingi Kliento pateikti užsakymo duomenys.

Atsisakymas iš sutarties

Prekių asortimentas ir kainos gali keistis be išankstinio įspėjimo. Visi vaizdai ir aprašymai yra kuo artimesni tikrovei, tačiau ne visada pateikia išsamią produkto idėją. Turime paveikslėlius ir aprašymus, kuriuos pateikia gaminių gamintojai, kurie kartais daro klaidų. Aprašydami gaminius ir jų charakteristikas stengiamės būti kuo tikslesni, tačiau visada galimi smulkūs netikslumai. Prekių gamintojai gali keisti specifikacijas be išankstinio mūsų sutikimo. Jei prekės aprašyme ar paveikslėlyje pastebėjote netikslumų, praneškite mums el. paštu info@necon.lt.

Prekių grąžinimas

Klientas turi teisę atsisakyti įvykdyto pirkimo per 14 dienų nuo užsakymo perdavimo klientui dienos, apie tai raštu pranešdamas pardavėjui. Atsisakydamas sandorio, klientas privalo grąžinti įsigytas prekes pardavėjui per 14 dienų nuo pranešimo pardavėjui apie norą atsisakyti sandorio dienos.

Teisė grąžinti prekes netaikoma, jei pirkėjas yra juridinis asmuo.

Norint pasinaudoti 14 dienų grąžinimo teise, užsakytos prekės negali būti naudojamos kitaip, kaip tik prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui patikrinti taip, kaip tai leidžiama prekėms išbandyti fizinėje parduotuvėje. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti teise grąžinti prekes ir atsisakyti sandorio, privalo atidžiai atidaryti prekės pakuotę ir grąžinti prekę kartu su originalia pakuote.

Jeigu prekės buvo naudojamos ne pagal paskirtį, kuri yra būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti arba turi naudojimo ar nusidėvėjimo žymių, Internetinė parduotuvė turi teisę sumažinti grąžinamą mokestį, atsižvelgiant į prekės vertės sumažėjimą. Maisto produktai, konservai, higienos ir priežiūros prekės grąžinamos arba keičiamos tik nepažeistoje pakuotėje. Įsigyta prekė negrąžinama, jeigu paaiškinime yra pastaba, kad prekė negrąžinama, prekė pagaminta pagal asmeninius reikalavimus arba prekė pristatoma pagal užsakymą arba kliento sąlygomis.

Norėdami grąžinti prekę, turite užpildyti atsisakymo pirkti prekę deklaraciją ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, nebent grąžinimo priežastis yra ta, kad grąžinama prekė neatitinka to, kas buvo užsakyta (pvz., netinkama ar nekokybiška prekė). Pirkėjas privalo grąžinti prekes per 14 dienų nuo kreipimosi dienos arba pateikti įrodymus, kad per minėtą laikotarpį perdavė prekes vežėjui.

Internetinė parduotuvė, gavusi grąžinamą prekę, nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 5 dienas nuo prašymo grąžinti prekę gavimo, grąžina pirkėjui visą pirkėjo užsakant prekę sumokėtą sumą. Internetinė parduotuvė gali atsisakyti grąžinti pinigus, kol nebus grąžintos prekės, kurios yra sutarties dalykas, arba kol pirkėjas nepateiks įrodymų, kad grąžino prekes, priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau. Pirkėjui pasirinkus kitą nei pigiausią internetinės parduotuvės siūlomą reguliaraus pristatymo būdą, internetinė parduotuvė neprivalo vartotojui atlyginti išlaidų, viršijančių išlaidas, susijusias su įprastiniu pristatymo būdu. Internetinė parduotuvė turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sandorio ir reikalauti iš pirkėjo prekes, jeigu prekių kaina internetinėje parduotuvėje dėl klaidos nurodyta ženkliai mažesnė nei prekės rinkos kaina.

Pretenzijų pateikimo sąlygos

MyMonza OÜ atsako už prekės trūkumus, pateiktus ne vėliau kaip per 14 dienų nuo defekto aptikimo dienos. Grąžinus nekokybiškas prekes, sumokėta suma kartu su transportavimo išlaidomis Jums bus grąžinta į nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo nekokybiškos prekės grąžinimo dienos. Teisė pareikšti ieškinį galioja tik pateikus dokumento originalą. Jeigu pretenzijos objektas pakeičiamas kitu, tai prekėms tam pačiam laikotarpiui taikomas naujas pretenzijų pateikimo terminas. MyMonza OÜ nepriima pretenzijų, jeigu: 1. Pateikiant prekes į parduotuvę taisyti nepateikiamas reikalingas pirkimo dokumentas arba jame esantys duomenys buvo savavališkai pakeisti. 2. Serijos numeris arba partijos numeris buvo pakeistas, pašalintas, perkeltas arba neįskaitomas. 3. Savavališkai pakeistas gaminio dizainas arba gamyklinė konfigūracija. 4. Gaminys sugedo dėl savininko kaltės dėl netinkamo naudojimo, naudojimo instrukcijų nesilaikymo arba neatsargaus elgesio, priežiūros ar per didelės apkrovos.

Šalių atsakomybė ir nenugalimos jėgos aplinkybės

MyMonza OÜ atsako jums, o jūs – MyMonza OÜ, už žalą, padarytą kitai šaliai pažeidžiant šias sąlygas Estijos Respublikos teisės aktų nustatytais atvejais ir apimtimi. MyMonza OÜ neatsako už jūsų patirtą žalą ar prekių pristatymo vėlavimą, jei žala ar pristatymo vėlavimas atsirado dėl aplinkybių, kurių MyMonza OÜ negalėjo turėti įtakos ir kurių atsiradimo MyMonza OÜ nenumatė ir negalėjo numatyti (nenugalimos jėgos).

Ginčų sprendimas

Jeigu pirkėjas turi nusiskundimų dėl internetinės parduotuvės, juos reikia siųsti elektroninio pašto adresu info@necon.lt. Jeigu pirkėjas ir internetinė parduotuvė negali išspręsti ginčo susitarimu, pirkėjas gali kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos komisiją. Susipažinti su sąlygomis ir pateikti paraišką galite www. komisija.ee. Vartotojų teisių apsaugos komisija yra įgaliota spręsti ginčus, kylančius iš tarp pirkėjo ir internetinės parduotuvės sudarytos sutarties. Pirkėjo skundo nagrinėjimas komisijoje yra nemokamas.